29 Nisan 2016 Cuma

TANIŞMA, SELAMLAŞMA

TANIŞMA, SELAMLAŞMA  
  • Merhaba, Benim adım................dır. zdravstvu'yte minya’ zavu’t 
  • Sizi tanıştırayım paznako’mtes paja’lusta / 
  • Eşim,..................... maya’ jina’ 
  • Kızım.................... maya doç 
  • Oğlum.................. moy sın 
  • Dostumu size takdim edeyim ...........................ya predsta’vliyu vam svayivo’ dru’ga 
  • Biz tanışıyoruz .........................mıy uje’ zına’yem drug dru’ga 
  • Nasılsınız? ........................kak vıy pajiva’yete? 
  • Teşekkür ederim iyiyim. Siz nasılsınız?.................... spasi’ba vse haraşo’ , a kak vaşi’ dila’? 
  • Nerelisiniz? ...........................atku’da vıy/ 
  • Nereden geliyorsunuz? ......................atku’da vıy priye’hali ? 
  • Eşiniz ne iş yapıyor? ..........................kem rabo’tayet va’şa jina’ ? 
  • Ben doktorum/mühendisim/öğretmenim ........................ya vıra’ç / ya injine’r / ya uçi’tel 
  • Tanıştığımıza çok memnun oldum........................... mnye o’çin priya’tna sı va’mi paznako’mitsiya 
  • Ben de tanıştığımıza çok memnun oldum.................... mnye to’je o’çin priya’tna 
  • Bay ................gaspadi’n 
  • Bayan .................(evli) gaspaja 
  • Bayan (Bekar)............... gaspaja’ 
  • Arkadaş.................. drug 

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © RUSCA ÖĞREN

Tasarım: Anders Noren | Blogger Temaları: NewBloggerThemes.com | Türkçeleştirme: Karamsar Temalar